Een klacht over ons?
Wij, Medlon, zijn continu bezig onze service en kwaliteit te verbeteren. Daar kunt u ons bij helpen! Hebt u een klacht of wellicht een verbeterpunt voor ons, dan horen wij dit graag! Daarvoor kunt u dit formulier invullen, uiteraard behandelen wij uw klacht vertrouwelijk.
Wat doet Medlon (Unilabs Oost) met uw klacht?
Zodra u een klacht heeft ingediend via ons online klachtenformulier ontvang u een bevestiging van ontvangst. De klacht wordt in behandeling genomen en indien mogelijk worden er verbetermaatregelen ingezet om de kans op herhaling te verminderen. De afhandeling wordt, afhankelijk van wat u heeft aangegeven, aan u teruggekoppeld.
We streven ernaar het verbeterplan binnen 6-10 weken te hebben beschreven.
Wilt u een afspraak wijzigen of annuleren?
Wanneer u een afspraak heeft gemaakt krijgt u een bevestigingsmail van ons toegestuurd. Hierin staat een link om uw afspraak te wijzigen of te annuleren.
Persoonsgegevens die door Medlon B.V. worden vastgelegd worden alleen gebruikt voor het doel waarvoor u ze heeft gegeven. Bent u bij uw huisarts (eerste lijn) onder behandeling dan komt het voor dat u voor verder onderzoek naar het ziekenhuis (tweede lijn) moet. Om te voorkomen dat u belast wordt met onderzoek dat al door de huisarts is gedaan, kunnen persoonsgegevens in zowel de eerste lijn als de tweede lijn geraadpleegd worden door uw behandelend arts(en).
Medlon B.V. bewaart persoonsgegevens niet langer dan nodig is voor het doel waarvoor u ze heeft achtergelaten. Daarna worden ze vernietigd. Voor meer informatie zie: www.medlon.nl/Privacy_en_identificatie/Privacybeleid/